Nuffnang Ads

Tekan disini untuk menempah pesanan anda

Tekan disini untuk menempah pesanan anda
Mulakan bicara anda dengan memberi salam

Wednesday, January 25, 2012

Dapur Lynda ~ Tempahan Minggu ke 4

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia kepada semua pengunjung blog saya.. Bagaimana cuti yg panjang anda?? Seronok tak mengisi masa cuti bersama keluarga.. Pasti banyak kenangan manis.. Saya hanya bercuti di rumah mak ayah di Rawang, makan bersama-sama, berjalan-jalan ke shopping mall sambil window shopping jer.. menghabiskan masa..

25 January 2012, Rabu.. Hari ni sudah mula bekerja setelah 5 hari bercuti.. saya tak cuti sebenarnya sebab banyak tempahan yg nak disiapkan. Malam tadi siap sudah 250biji tempahan Apam Bercorak. Buat kerja sorang sorang dari jam 5pm hingga jam 1am baru siap semuanya. Aduh penatnya.. di akhir penat tu adalah saat-saat yg menyedihkan.. saya hanya minta pertolongan sedikit tapi......
 Tempahan 100biji Apam Bercorak daripada Puan NurDinna, Merlimau, Melaka. Pagi tadi sudah di pos laju. Insya Allah esok sampai pada Puan penerima, terima kasih.
Ini pula adalah tempahan dari staff MARA, Kuala Lumpur. 150biji Apam Bercorak tanpa inti. Penghantaran terus ke pejabat MARA sudah di buat pagi tadi. Terima kasih juga kepada agen saya.


Terima kasih kepada yg menempah. Sudi-sudilah oder lagi & harap berpuas hati.
Ingin menempah Kek, Biskut, Muffin, Apam PolkaDot..
Hubungi : 019 3713983, 010 7804561 email : aslindahmad77@gmail.com
Saya pasti tidak  akan mengecewakan anda. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

cutestblog