Nuffnang Ads

Tekan disini untuk menempah pesanan anda

Tekan disini untuk menempah pesanan anda
Mulakan bicara anda dengan memberi salam

Saturday, January 21, 2012

Dapur Lynda ~ Tempahan Minggu ke 3

21 January 2012, Sabtu.. Baru aje selesai menyiapkan tempahan untuk di ambil esok. Apam bercorak tanpa inti & moist chocolate cake yg ditempah oleh sepupu saya, Ayuni Mohamed untuk sambutan birthday anak buahnya, Nur Rasya Aqilah Rosdi. Umi Lynda ucapkan happy birthday Aqilah semoga menjadi anak solehah yg sentiasa berbakti kepada ibu & ayah..
Moist Choc Cake with edible image
Ini pula tempahan Apam Bercorak daripada adik saya, Adibah Ahmad, untuk diberi kepada ofismatenya sebagai hadiah birthday..
20 January 2012, Jumaat, selepas hantar adik saya pergi bekerja saya terus ke Medan MARA menghantar tempahan 450biji apam pelbagai versi & pelbagai inti daripada staff MARA, Kuala Lumpur.. ada yg saya tolak tempahan sebab saya tak cukup kakitangan untuk membuatnya, harap maaf ya lain kali boleh tempah lagi.. 
Order drpd Puan Sapiah
Alhamdulillah.. rezeki pagi Jumaat.. Selesai collect duit jualan saya terus balik Rawang, hantar tempahan 50biji apam angry bird's daripada adik saya, Asdalina Ahmad untuk pelanggan Perodua, Rawang.. terima kasih..
19 January 2012, Rabu.. Sambutan hangat daripada staff MARA selepas diperkenalkan apam ladybird oleh sepupu saya semalam.. 300 biji Apam Bercorak pelbagai inti.. alhamdulillah.. terima kasih..
18 January 2012, Selasa.. Apam Bercorak ini ditempah oleh sepupu saya, Ayuni Mohamed berinti coklat, dihantar terus ke pejabatnya di Medan MARA, KL..terima kasih..
Dibawah ini antara koleksi Apam Bercorak, apam celoreng / apam zigzag.. Jika ada sesiapa nak tempah corak begini pun boleh juga.. Pilihan ditangan anda.. Intinya pun boleh dipilih ikut citarasa anda..
Jika ada yg ingin menempah apam bersaiz besar pun boleh juga.. Disini saya tunjukkan perbezaan antara saiz S & saiz M.. Perbezaan saiz bermakna bertambah sedikit harganya.. Pilihan ditangan anda..
Terima kasih kepada yg menempah. Sudi-sudilah oder lagi & harap berpuas hati.
Ingin menempah Kek, Biskut, Muffin, Apam PolkaDot..
Hubungi : 019 3713983, 010 7804561 email : aslindahmad77@gmail.com
Saya pasti tidak  akan mengecewakan anda. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

cutestblog