Nuffnang Ads

Peace be upon you

Peace be upon you

Sunday, November 13, 2011

Hujung Minggu ~ Menimba Ilmu

Love Box & Love Chocolate
13 November 2011, Ahad, Assalamualaikum.. Hari ini saya sudah menempah temujanji untuk menghadiri kelas coklat di www.arahchocolate.blogspot.com di Seri Kembangan. Kelas mula jam 10am. Sebelum itu breakfast dulu bersama Mr Hubby di Q Bistro, Tasik Permaisuri, jam 915am baru saya gerak ke sana berbekalkan sekeping peta yg di google.


Sampai je di Jusco Tmn Equine saya call Puan Arah menanyakan alamat rumahnya, lalu dikirimkan sms tepat ke arah rumahnya & alhamdulillah tepat jam 10am saya sampai. Dari Jusco nak ke rumahnya agak jauh. Sampai juga akhirnya. Setelah lama diimpikan nak ke sana. Dah ada 3 orang pelajar yg sudah tiba. Sambil menunggu seorang lagi peserta Puan Arah menerangkan tentang jenis-jenis coklat yg terdapat dipasaran.
Coklat Love Box size S
Coklat Oreo
Coklat oreo bergambar
Coklat pralin
Lolichoc panjang
Antara coklat yg dibuat adalah coklat pralin, coklat box, coklat oreo & coklat loli. Banyak tips yg dipelajari. Coklat ini sesuai untuk sebarang majlis perkahwinan, pertunangan, door gift..

Untuk menempah coklat buatan saya, hubungi 
019 3713983

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutestblog