Nuffnang Ads

Tekan disini untuk menempah pesanan anda

Tekan disini untuk menempah pesanan anda
Mulakan bicara anda dengan memberi salam

Wednesday, September 28, 2011

Dapur Lynda ~ Tempahan

24 September 2011, Sabtu.. Pertemuan yg sungguh menyentuh perasaanku. Macam jejak kasih plak rasanya. Bertemu semula dengan rakan baik yg 19tahun tidak bertegur sapa. Walaupun kami tinggal di satu kawasan yg sama. Puncanya perpisahan.. Biarlah rahsia ( mcm Dato' CT plak ). Hanya kerana kek karemel yg menyatukan kembali persahabatan kami. Moment yg tidak dapat saya lupakan. Normah datang ambil tempahan kek dari saya. Terima kasih.. Sudi-sudilah order lagi.

Di rumah lepas zohor bersiap untuk membakar lagi satu kek karemel tempahan dari sahabat FB. Ramai betul peminat kek karemel ni. Sedap tu yg orang tercari-cari.
Sementara menunggu kek masak, saya menyediakan pula bahan-bahan untuk membuat apam polka dot, untuk dijamu pada jiran tetangga. Inilah tempahan yg telah siap untuk dihantar esok.
Ingin menempah Kek, Biskut, Muffin, Apam.. Hubungi
0193713983, email : aslindahmad77@gmail.com, inbox di FB saya.
Saya pasti tidak akan mengecewakan anda.. Insya Allah..


27 September 2011, Selasa, terima mesej di HP dari pelanggan kek karemel..
" Salam kak.. Kek & apam tu sdp sgt, family sya semua suke, nti nak oder lg sya msg kak " Terima kasih daun keladi, sudi-sudilah order lagi..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

cutestblog