Nuffnang Ads

Peace be upon you

Peace be upon you

Thursday, April 26, 2012

Dapur Lynda ~ Tempahan Minggu ke 16

26 April 2012, Khamis.. Assalamualaikum & Salam sejahtera buat semua. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat & bahagia disamping keluarga tercinta. InsyaAllah.. Pagi ni cerah tengahari ni bertambah panas so jangan lupa minum air kosong banyak-banyak utk elakkan diri dari dihidrasi.. Ingatan utk diri sendiri juga sebab saya ni pun kurang minum air kosong juga.
 Tempahan hari ini Marie Lapis Cheese topping blueberry yg diterima daripada Puan Wany Kamis, Pantai Dalam, Kuala Lumpur bersaiz besar berat 1.1kg utk jamuan di rumah mertuanya. Ini kali ke 4 Puan Wany menempah cheezy. Terima kasih dik..
Marie lapis cheese dalam pelbagai bekas, anda boleh pilih yg mana satu untuk dicuba. Meh la cuba.. Cuba sekali pasti nak lagi dan lagi dan lagi...

24 April 2012, Selasa.. Tempahan 50biji Apam Polkadot yg diterima daripada kawan sekolah saya di Assunta dulu yg sekarang menetap di Pulau Pinang. Sudah dipos pagi tadi & semalam ptg terima sms darinya mengatakan dah sampai & anak-anaknya suka sangat so apa lagi $$$ je lagi lom terima. Dia kata jangan risau.. Agaknya awak ni tak pernah beli barang online kot.. sepatutnya bayar dulu baru hantar barang tapi ni lain dah sampai barang dah makan baru bayar.. hmm tak pelah sebab kawan baik saya juga tapi lain kali jangan buat macam tu ya.. Linda ni berniaga.. kawan pun kawan juga kadang-kadang tu pasal hal kecil je pun boleh jadi gaduh besar.. so renung-renungkan & selamat beramal.. Jam 10pm baru saya terima bayarannya, terima kasih..
23 April 2012, Isnin.. Tempahan 50biji Apam bercorak yg diterima daripada Cik Syida Ahmad, Jln Dungun, Kuala Lumpur. Terima kasih..
22 April 2012, Ahad.. Tempahan steam moist chocolate cake yg diterima daripada Puan Norhaslinda Haron, Jln Klang Lama, Kuala Lumpur.. Terima kasih Lin..
Ingin menempah Kek, Muffin, CupCake, Apam Polkadot, Cheese Tart
Hubungi : 019 3713983 / 010 7804561, email : aslindahmad77@gmail.com
http://lyndahomemade.blogspot.com
Saya pasti tidak akan mengecewakan anda, Insya Allah..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cutestblog