Nuffnang Ads

Tekan disini untuk menempah pesanan anda

Tekan disini untuk menempah pesanan anda
Mulakan bicara anda dengan memberi salam

Tuesday, March 27, 2012

Dapur Lynda ~ Tempahan MInggu ke 12

25 March 2012, Ahad.. Mini saiz tart shell
Silalah hubungi saya untuk tempahan Cheese Tart
Isi dalam Cheese Tart
24 March 2012, Sabtu, Saya ni suka mencari resepi di blog, google. Memang dah lama juga mencari resepi Carrot Cake ala-ala Secret  Recipe ni. Dah jumpa perap dulu dalam fail, semalam malam baru cuba & inilah jadinya.


Saya memang pernah buat Carrot Cake sebelum ni. Yg dulu tu guna butter yg ini guna minyak jagung, gula perang, serbuk buah pala, serbuk kulit kayu manis tu yg banyak bezanya.
Kek yg baru keluar dari oven panas panas lagi. 1 adunan saiz loyang 7x7"
Saya ni kurang meminati cheese tu yg balut kek ni dengan sedikit cream cheese aje.
Potongan Carrot Walnut Cheese Cake untuk bagi Mr Hubby makan & test.. Yummy !! Sedapnya kata Mr Hubby, rasa sama macam beli kt SR. Alhamdulillah. Petang nanti nak ke SDMC melawat adik ipar yg masuk wad boleh dibawa sekali bagi diorang makan. Sekejap aje habis, anak buah saya cakap " Sedap la Umi ". Adik saya tanya ni bakar ke kukus. Bakar. Rasanya macam kek kukus la sebab moist gitu.


23 March 2012, Jumaat.. 200biji Apam Plain pelbagai inti / filling yg diterima daripada Puan Fiza, staff MARA, Kuala Lumpur. Terima kasih.. Harap Puan lepas ni boleh oder awal sehari sebelumnya.
Ingin menempah Kek, Muffin, CupCake, Apam Polkadot, Cheese Tart
Hubungi : 019 3713983
http://lyndahomemade.blogspot.com
Saya pasti tidak akan mengecewakan anda, Insya Allah..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

cutestblog