Nuffnang Ads

Tekan disini untuk menempah pesanan anda

Tekan disini untuk menempah pesanan anda
Mulakan bicara anda dengan memberi salam

Monday, March 5, 2012

Dapur Lynda ~ Tempahan Minggu ke 9

05 March 2012, Isnin.. Assalamualaikum & Selamat tengahari.. Dah lunch?? Saya baru sudah lunch Nasi Ayam. Alhamdulillah kenyang.. sedang update blog Bibik call ( adik Mak saya aka Makcik saya ) memberitahu anaknya Atiqah Mohamad ( sepupu ) dah selamat melahirkan baby sulongnya pagi tadi setelah lewat 4 hari. Tahniah telah bergelar seorang Ibu. Selamat menjalani proses berpantang & jadilah seorang ibu yg sempurna dimata anak anak kamu & didiklah mereka ke jalan Allah yg diredhai. Amin..amin.. Kini sudah 4 orang cucu bibik saya.


03 March 2012 ~ tempahan 2set Apam bercorak yg diterima daripada adik saya, Adibah Ahmad untuk kawannya Najah, semoga cepat sembuh..
 03 March 2012 ~ tempahan 100biji Apam bercorak yg diterima daripada staff HQ The Store, Petaling Jaya. Terima kasih..
02 March 2012~ tempahan 100biji Apam bercorak pelbagai filling yg diterima daripada staff MARA, Kuala Lumpur. Terima kasih..
02 March 2012 ~ tempahan 50biji Apam bercorak pelbagai filling yg diterima daripada Eyra, Petaling Jaya. Terima kasih..
Ingin menempah Kek, Biskut, Muffin, Apam PolkaDot..
Hubungi : 019 3713983, 010 7804561 email : aslindahmad77@gmail.com
Saya pasti tidak  akan mengecewakan anda. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

Terima Kasih... sudi sudilah singgah lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

cutestblog